30 Jan-11 Sliten idag!

Igår var det pysseldag med stort P!
Var hemma hos världens bästa Veronica lite efter 12 och
vi höll på till 01.30 innan hon slängde ut mig haha.

Hann göra 11 kort samt en tur för mat och lite shopping i
Skärholmen.

Här kommer de flesta korten som var en liten utmaning att göra då jag
hade glömt att packa ned dekorationer och punchar..
Det jag hade med mig var band och blommor så de blev kanske inte
riktigt som jag hade tänkt mig...( satt på natten när jag kom hem och
lade på pearl maker och drops)


Har börjat göra lite mindre varianter och här kommer tre av dem.
Underbart papper från Panduro på denna!!


Lånade fjärilspunchen av Veronica, så söta.












Kommentarer
Postat av: kela

superfina!!!

2011-02-01 @ 16:09:53
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0