23 Jan-11 Dags för en uppdatering!

Har haft en superbra helg med mycket pyssel, dock inte de kort som
visas här för jag har inte fotat dem än.
Det är ju handboll på tv vilket gör att Peter vill titta och då passar jag
på att gå upp och pyssla.

I och för sig har jag handbollen på oxå fast på datorn..


Stämpel från Sarah Kay, blomma från Magnolia och pappret är K och
company har jag för mig.


Kaninpapper från Magnolia och stämpel från Skogstokiga och punch
från Martha Stewart ( Ska nog sälja den, någon intresserad??)



Papper från Daisy´d samt MMe, stämpel är en favvis från Sarah Kay
och blomma från Magnolia.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh älskar pappret på det sista kortet.

Hoppas jag vinner biljetter till Handarbeta, då ska min bästa pysselkompis få följa med =)

2011-01-24 @ 13:33:16
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0