12 Aug-09 Utflykt + pyssel

Igår var det rätt molnigt när vi tittade ut så vi tänkte göra utforska
Norra Öland fast det regnade en del.


Långe Erik och fy bubblan vad det var knott där...



På kvällen började det blåsa upp ordentligt och himlen var otroligt fin.

Eftersom det var dåligt väder så kunde jag pyssla utan dåligt
samvete ( inte för att jag brukar ha det haha).

Dessutom började jag slakta ett par linnebyxor som jag inte kan
ha längre och Ni kan ju gissa vad detta ska bli....!
Lämna gärna en kommentar innan Ni far vidare i cyberspace.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas ni har en underbar semester!

2009-08-13 @ 08:24:36
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0