13 Aug-11 Rensar!!

Oj vad jag har mycket saker!!!
Hade en pysselkompis från Helsingborg uppe på besök i tisdags och när man tittade sig omkring i verkstan "med hennes ögon" blev det rätt mycket haha.

Nu på måndag ska jag fortsätta att lägga upp saker på min säljbloppis, finns ju rätt mycket saker man inte använder och då får de det bättre hos någon annan och jag får lite bidrag till USA resan i november....

Har beslutat att det är köpstop tills vi åker dit, tänkte testa 100 alster utan att handla( men som sagt USA är undantag) kommer att fortsätta även efter, rätt kul utmaning hmmm.

Kommentarer
Postat av: kela

rätt mycket??? Du har hur mycket som helst :-D Mitt scrapprum får plats i en av dina lådor ;-) hahaha....

Ses på måndag! Kram

2011-08-13 @ 20:53:49
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0