12 Sept - 09 Det tar aldrig slut!

Vi packar och packar, jag har hållt på väldigt  länge med mitt rum
och det känns inte som om det händer något, har väldigt mycket
saker uppenbarligen.

Här är ett kort jag gjorde till en kollega (fanns i kameran)





Detta var det sista jag gjorde innan jag definitivt började riva pysselrummet.

Får se hur många uppdateringar jag hinner göra innan det blir för rörigt,
men Peter är på mig att jag måste vila emellan varven och då skulle man
ju kunna passa på....



Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket fint kort! Hoppas ni får det bra i nya huset - och att vi snart får se nåt nytt fint pysslat.

2009-09-15 @ 17:51:39
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0