12 Mars - 09 Pyssel i Morkarla!

Äntligen så ska det vara en scrapträff i Morkarla igen.
Det var superkul för ett år sedan när den första träffen var, så jag slängde
mig på mejlen för att anmäla mig och Veronica.
Gå in och kolla här .

Hela dagen imorgon ska jag vara hos Veronica och pyssla, måste måla
en del motiv men jag ska även försöka mig på att göra en box..


Detta kortet ska skickas iväg nästa vecka till någon som fyller år och som
nog inte är inne här så ofta så jag chansar på att lägga ut det.

Kan inte låta bli och leka med Pearl maker haha..
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lena Thorstensson

Hej.



Vilket underbart kort du har gjort.



Kramar Lena

2009-03-15 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0