26 Juni - 09 Supertrevligt pyssel

I onsdags var det pyssel här hemma med Åsa och Veronica, men
kameran glömde vi visst att ta fram.
Efter tacos vart det lite skapande även om jag var lite lätt okoncentrerad,
men jag gjorde klart en gåvopåse som jag tog till jobbet utan att fota!!
Får se om jag kommer ihåg det på måndag.

Igår gjorde jag 7 st småkort till Anna på jobbet som skulle ge en liten
present till dagisfröknarna.






Lite konstiga färger blev det visst när jag fotade dem..
Imorgon blir det pyssel hos Veronica, gissar på att jag målar mest som vanligt
då jag inte orkar släpa med mig så mycket grejor haha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh så fina kort!!!



Kikar in o önskar Dej en riktigt härlig sommar!

Nu tar jag lite bloggsemester!

Sommarkram//Mia

2009-06-28 @ 10:36:05
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0