6 Aug - 09 Tidigare och tidigare...

Går vi upp i den här familjen trots att det är semester..
För imorgon ringer klockan 05.00 då jag ska skjutsa Peter
till Stuvsta för han ska på tävling i Mjölby i helgen. Sen hämtar
jag honom där på söndag och vi åker äntligen till Öland.


Gjorde en batch med linnefärgade lavendelhjärtan, texten blir ju lite otydligare
men det tycker jag inte gör något.



Har faktiskt lyckats göra ett kort trots att det är semester haha, använde en
av de nya blommorna jag fick i helgen. Problemet är bara att de är så stora
att kortet inte kommer att gå in i ett kuvert...

Kommentarer
Postat av: Åsa Bonnevier

Åh, så fina de blev. Jag måste göra några snart. Tack för inspirationen. Kram Åsa

2009-08-06 @ 19:52:19
Postat av: Elisabet

Hej Gud så mycket fint du har gjort. KRam

2009-08-07 @ 12:49:53
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0