14 Dec - 08 Massproduktion !

Har inte så många julkort kvar som jag behövde, så jag fick göra något som
jag väldigt sällan gör - massproduktion .


Blev en dålig bild i scannern men det är rätt små kort med tillhörande
kuvert som jag hittade på Ikea för ett par år sedan och stämpeln köpte
jag i USA och det är faktiskt 5 tomtar med på den, men jag maskade
bort en. Jag använde H2o Twinklings till dessa.
Fort gick det i alla fall...

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå över midnatt så jag kan lägga
en order till Scrapperiet som har 40% rea from imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg att Du vunnit i hÄngelbloggen....roligt ;-)

Ja massproduktion funkar ju oxå ibland, det blir ju rationellt när man har lite bråttom....söta kort blev det iallafall!

Vad blev det för shopping på scrapperiet då?

Kram/mia

2008-12-15 @ 18:19:52
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: Naomi

oj, kommenterade i fel och glömde dessutom gratta till vinsten.... snurr snurr...

tack igen och kram

2008-12-17 @ 11:55:33
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0