27 Juli-10 Det var ett tag sedan!

Men jag lovar, det pysslas efter bästa förmåga.
När det var som varmast gick det inte att vara inne i verkstan,
solen ligger på hela tiden.

Jag har bla roat med mig att göra tavlor i linnetyg!

Det står Carpe Diem i bågen.



Håller på med en rätt stor som ska hänga i hallen, men den är inte klar
ännu.

Bind it all kom oxå fram i värmen och jag gjorde ett litet block åt mig.




Har oxå en hel hög med kort som inte är inskannade, men dyker upp
så småningom.
På lördag åker vi nedåt i landet. Första stoppet blir i Söderköping, vi har
inte vart på Smultronstället ännu för att sedan fortsätta till Öland där vi
ska vara en vecka för att sedan åka ned till västkusten några dagar
(kommer att stanna till på Magnolia på hemvägen!!).

Blir inte så mycket pyssel under tiden men tar med mig lite uppstämplat
och promarkerpennorna ifall något tillfälle dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0