24 September - 2009 Inflyttade!

Nu har det gått några dagar sedan vi flyttade och jag är helt slut...
Mycket är fortfarande i en enda röra men det börjar bli lite bättre, får bli ett
större ryck i helgen. Har gått som i koma de sista dagarna på jobbet.

Hoppas att jag får upp gardiner i verkstan så man kan börja packa upp  lite
pysselsaker, arbetsbordet kommer att stå framför så därför vill jag ha gardinerna
på plats först.

Däremot kommer jag inte åt mina bilder på korten på servern så det får vänta ett tag till
(hoppas att Peter kopierade över dem innan servern flyttades).



Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad skönt att ni börjar få lite ordning...önskar jag får se lite bilder på nya huset sen. Packa upp dina scrapsaker nu, så vi får njuta av dina vackra kort!

Ha en skön helg,Kram

2009-09-25 @ 22:22:53
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0