1 Mar - 09 Hemma igen!

Vilken helg...
Vi har haft det såå jättekul, det har vart en jättebra arrangerad kryssning
och kanontrevliga människor, men jag är helt slut..haha.

Har börjat packa upp men ramlade ner i soffan och började kolla in bilderna,
så här kommer några iaf.

Så fort vi kom ombord, slängt in grejorna i hytten så var det dags att börja
shoppa (då kanske vi ska nämna att mitt gäng dvs Marlene, Berit , Alexandra
och jag var en sväng på Arkivet innan vi gick på båten haha).

Här är vi på gång med första kursen.

Eftersom Marlene och jag inte scrappar LO`s så gjorde vi om allt till kort
( orkar inte scanna och ta kort på det jag har gjort ikväll så det kommer senare)
 
Som jag nämnt tidigare så blev det ju lite shopping så här är lite bilder från
Arkivet och Scrapperiets montrar.
 



På lördagen var i  land en sväng och åkte till ett shoppingcentrum, där det
för min del inhandlades 2 !!! par skor och sen var det bråttom tillbaka till båten
så man kunde passa på och måla några motiv innan vi lade ut igen eftersom det
skakade så mycket när motorerna var igång.


Här har vi börjat med en av lördagens kurser där vi använde tändsticksaskar.
Nu orkar jag inte mer så fortsättning följer imorgon..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nämen vad roligt med en massa bilder, ni ser ut att ha haft det trevligt tycker jag.

Hoppas på en kryssning från Stockholm näst år ;)



Kram

2009-03-02 @ 14:09:08
Postat av: Erica

Vad massa fina kort du gjort sedan mitt senast besök. Visst var det kul på kryssningen Jag hade en helt underbar helg.

Ha det gott

Kram Erica

2009-03-02 @ 16:50:54
URL: http://www.ericaspyssel.blogspot.com
Postat av: Naomi

Åhhhhhh vad mysigt det ser ut!!! fast hur mycket brummade det? var det svårt att jobba överhuvudtaget?

och gungade det något?

kram

2009-03-03 @ 05:14:32
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0