28 Juli - 09 Två dagar kvar till semester!

Jepp, nu är det nära till en månads ledighet och det börjar med lite
fest på lördag, ska bli jättekul. Så idag har vi vart och storhandlat
inklusive bolaget så nu är jag helt slut haha.


Här är ett kort jag gjorde i söndags som jag inte har hunnit visa med min
favorittjej från Gorjuss.

Vi åker till Öland på onsdag och oj vad jag ska göra kort och måla en massa
motiv för senare i höst kommer jag att ha fullt upp med att packa och flytta
så då blir det nog rätt lugnt med pyssel tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Vilket jättefint kort. Trevlig semester på dig. Skönt ändå att ha sen semesterattvara ledig när andra jobbar känns skönt. Kram

2009-07-29 @ 22:24:52
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0