20 Aug - 09 Skönt att vara hemma!

Vi har nu vart hemma ett par dagar och det är inte så tokigt!!
VM i friidrott på tv, packa och rensat lite. Idag var vi nere i förrådet
och rensade så det är jätteskönt.

Fick Panduro katalogen idag och jag hittade jättemycket jag ville ha hmm..

Ett kort som jag har gjort..


Har skickat iväg en stor beställning till Frantic Stamper eftersom vi inte kommer
att kunna åka till USA och shoppa pyssel som jag hade tänkt på långsemester.
Vi ska nämligen få tillökning i familjen så jag lägger upp en litet lager nu inför
nästa år när inkomsten tryter.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jättefint kort du gjort, den stämpeln är så söt!

Välkommen hem, hoppas att ni har haft en underbar semester.

2009-08-22 @ 09:45:53
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0