17 Aug - 09 Sista dagen!

Vi har bestämt oss för att åka hem imorgon så idag blir det
titelmatch i minigolf, det står 1-1 just nu.

Nu är det definitivt klart att vi flyttar den 18 September så nu blir
det inte mycket pyssel framöver för nu ska det packas, rensas
och slängas.
Sista pysslet blir i Örby, 29 Augusti och sen är det väl snart dags
att börja packa ned pysselrummet och Peter sa ojoj vad du har
mycket att packa där.... Förstår inte vad han menar med det!!

http://publishme.se/53868/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=TinyMCE_imagehandler.injectImages
Ett kort jag har knåpat ihop här nere, man är ju lite begränsat
för man har ju missat och packa ner lite saker.

Imorgon stannar vi till hos mina föräldrar i Söderköping för att
bla hämta upp min nya glitterlimsförvaring som pappa har fixat.
Såg en bild på någon blogg där denne någon hade tagit en snurrbricka
från Ikea och borrat hål i ytterkant och där satte man limmet upp
och ned.
Jag hade en sådan till övers så jag bad pappa borra en massa
hål åt mig, kommer säkert att passa jättebra i vårt nya pysselrum.
Och inte att förglömma - ett besök på smultronstället ska vi oxå
hinna med, bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Väl hemma från en fantastiskt intensiv men lärorik och rolig vecka. Det har varit en av de bästa konferenser någonsin.



Vi hörs snart, kram från Åsa

2009-08-21 @ 00:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0