29 April - 09 Länge sedan!!

Oj vad länge sedan jag var här inne!
Men helgen försvann i flygande fläng ner i Helsingborg hos
världens sötaste Åsa med familj. Träffade en massa nya roliga
pysselvänner och hade inspirerande kurser.

Eftersom jag gjorde mina första LO´s! i helgen så har jag inte
gjort färdigt något ännu men det är på gång ( har ju dåligt
med foton)
Har ikväll dekorerat en gåvopåse lite som ligger på tork.

Hittade ett kort i gömmorna som jag inte har visat förut.



Nästan samma upplägg som förra fotbollskortet .

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Finfint kort! Kul att höra din röst här om dan när du trodde jag var en annan Åsa ;0)

Håller tummarna för att du tar en sväng uppåt vår mässa imorrn!

2009-05-01 @ 06:03:12
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0