7 Juli - 08 Nook´s Juli paket kom hem idag !

Nu ska jag bara försöka få lite tid till att leka med alla mina nya leksaker !!
Men det är nu 9 arbetsdag kvar till semester och och vad det ska bli skönt och
vad det ska skapa saker -  Har så mycket ideér att det nästan svämmar över !



Här är ytterligare ett kort jag gjorde förra veckan för än har det faktiskt inte
blivit några denna veckan, ovanligt men jag satt vid symaskinen igår och
testade lite ideér jag har och som antagligen kommer upp här så småningom.

Kommentarer
Postat av: Veronicav

Jisses vilken julafton det är hemma hos dig med paket =) Snart får du massor med tid att pyssla.



Har nåt till dig i min blogg



Kram V

2008-07-08 @ 08:33:59
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Ja det måste vara skönt med semester snart. Själv harjag varit sjuksriven ett tag nu för vi väntar barn i augusti, så halv ledig har jag varit ett tag. Två barn har vi sedan tidigare som är hemma för sommarlov. Jättefint kort du har gjort.

2008-07-08 @ 14:48:14
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Lena

Kortet var jättegulligt tycker jag.



Kram Lena

2008-07-11 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0